Saturday, November 6, 2010

Matahari. Pelangi. Angin Bayu

           Tiga benda ini memang buat semua orang jatuh cinta (Saya!saya!saya!) petang tadi di kediaman 'Venice of the East'.. Pemandangan yang teramat amat cantik. Cuaca yang sangat mendamaikan. Pelangi yang berwarna warni yang cuba untuk menceriakan hidup. Matahari terbenam yang membuat perasaan menjadi sangat sayu. Angin laut yang memeluk tubuh. Sangat sangat mendamaikan jiwa yang berserabut. Erks? aku ke yang berkata kata ni?ambil petikan mana hedzwynda oit? :D


          Ini la akibatnya kalau terlampau tertekan dengan bahang final exam! Akhirnya segala kekusutan terlerai selepas habis exam tadi..weeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooo!!!! Fuhh! Rasa macam batu besar dah campak ke dalam laut.. heeeee..Satu lagi then im free! OOooo Laaa Laaa


Okay enuff hedzwynda dengan benda benda mengarut ni...Saya boleh tidur dengan nyaman malam nanti setelah tiga hari tak tidur!! Zombie! Zombie! Moral of the story, Jangan Belajar Last Minute Like Me! :))


Alritee, need to go and have some refreshment.. Bubye Alls.
Love,HDA~

No comments:

Post a Comment